Military paintball vs HC Military paintball
+3
ALERT
Reinn
otec
7 posters
:: Info
Strana 1 z 1
Military paintball vs HC Military paintball
MILITARY PAINTBALL
1. Military paintball se svými pravidly snaží co nejvíce přiblížit reálnému bojovému střetu
2. Hraje se pokud možno v reálných prostředích bez použití umělých překážek
3. Hráči používají vojenskou výstroj a maskování (teplákysti nejsou vítáni)
4. Hraje se podle scénářů napodobujících reálné situace
5. Dbá se na kooperaci, disciplínu a taktiku, každý team má svého velitele a rozdělené další úlohy
6. Na větších akcích podléhají teamy společnému hlavnímu velení
7. Hráči jsou povinní poslouchat rozkazy svých velitelů a jejich zástupců. Při větších hrách s účastí různých teamů platí, že každý hráč je povinen poslouchat rozkazy i velitelů z jiných teamů, pokud není jeho velitel přítomen. Nejvyšší šarže na místě prostě velí. Velitelé teamů podléhají štábu zvolenému pro danou akci.
8. Ideální je, pokud se teamy nerozlišují žádným „barevným“ značením, k rozlišení stačí heslo, signalizace, rozdílná pokrývka hlavy. V ideálním případě rozdílné maskování teamů. Na větších akcích je značení nevyhnutelné, ale minimalizuje se na nutné zlo.
9. Podle typu hry a pravidel pořadatele zasažený hráč setrvá na mrtvolišti až do jejího konce, nebo zde vyčká určitý časový limit (15-30 minut) a po té se vrací do hry z předem určeného místa.
10. Pokud to umožňuje prostředí, je povoleno používat neranivou pyrotechniku (dělobuchy, petardy, dýmovnice). Každý nese osobní zodpovědnost za její nevhodné použití. Pravidla užití pyrotechniky určuje pořadatel.
11. Obvykle není povoleno používat přenosné překážky, štíty apod. a pohybovat se v jejich krytu po herním prostoru.
MP - MUNICE
1. Hraje se na omezenou munici aby byly hráči donucení taktizovat a reálně přebíjet.
2. Maximální velikost zásobníku na zbrani je 50, nebo méně (s vyjímkou kulometu)
3. Na určitý počet hráčů (5-10) připadá jeden kulomet, který má větší zásobník (100-200). V ideálním případě by kulomet měl být znevýhodněn např. velikostí, nebo hmotností zbraně.
4. Maximální množství munice na hru/život bývá omezené. Obvykle na 100, 150, nebo 200 ran. Záleží na typu a délce akce. Kulomet může mít toto množství vyšší, ale nemusí.
5. Hráči mezi sebou můžou munici sdílet a předávat si ji
6. Vyřazený hráč může zanechat svoji munici/zbraň na místě kde zemřel, ale nesmí ji sám jakkoli přemísťovat k jinému hráči!
7. Je povoleno používat pouze munici určenou pro PB (včetně tvrdých zimních kuliček ideálních do lesa, nebo po dohodě i gumových tréningových kuliček)
MP - ZÁSAH
1. Hraje se výhradně na zásah, nikoli na barvu (kule se nemusí rozprsknout)
2. Zásah platí do celého těla, vybavení i zbraně hráče
3. Zásah platí i od vlastního spoluhráče
4. Zasažený hráč zvedne ruku/zbraň, zahlásí se („Mrtvola“) a při nejbližší příležitosti opouští nejrychlejší cestou herní prostor
5. Zasažený hráč nesmí bránit svým tělem další hře, bránit protihráčům v palbě a spoluhráči ho nesmějí využívat ke krytí. Proto pokud okolo probíhá boj, setrvá na místě zásahu, tak aby nepřekážel a při nejbližší příležitosti se odebere na mrtvoliště. Pokud se ocitne pod palbou směřovanou na někoho jiného, je to jeho chyba.
6. Zasažený hráč zásadně NEMLUVÍ až do doby, než dojde na mrtvoliště (neinformuje ostatní hráče o tom kdo a odkud ho zasáhl apod.)
7. Zasažený hráč může zanechat munici/zbraň pouze na místě kde byl zasažen. Nesmí ji donést ke svému spoluhráči a předat mu ji jinde (to platí obzvlášť v případě, kdy hrající hráč nemá na místo kde by měla munice ležet přístup bez rizika zasažení).
8. Jako zásah neplatí kule odražené od překážek a rozprsky, kdy se kule roztrhne o nějakou překážku a barva na hráče jen cákne (větve, rohy budov).
9. Neplatí zásah od mrtvoly, která prokazatelně vystřelila až po té, co byla sama zastřelena.
MP - BEZPEČNOSTNÍ PRAVIDLA
1. Výrobci PB vybavení doporučená úsťová rychlost je 300 fps, ale záleží na pořadateli, zda rychlost omezí nebo ne. Nicméně hodnoty nad určitou hranici už můžou být nebezpečné i s použitím ochranné masky a každý je zodpovědný za svoje jednání a zbraň v případě, že někoho zraní.
2. Každý hráč je povinen po celou dobu pohybu v herním prostoru používat ochrannou masku, nebo brýle na PB.
3. Mimo herní prostor je zakázáno střílet jinde než na vyhrazených místech
4. Zbraň musí být mimo herní prostor zajištěná, případně použit ochranný návlek/ucpávka
5. Nikdo na nikoho bez masky ničím nemíří
6. Pokud se v herním prostoru vyskytne civilista, hra se přerušuje, hráči si navzájem křikem "civil" předají informaci o jeho přítomnosti a hraje se opět až prostor opustí.
6. Pyrotechnika se používá, pouze pokud to dovoluje prostředí (sucho a nebezpečí požáru) obzvláště při použití dýmovnic je doporučené mít k dispozici hasící přístroj (což není vtip, už několikrát hořelo na akcích od dýmovnic a ne málo)
7. Hráč který nemá v bojovém prostoru nasazenou masku je vyřazen bez výstřelu, pokud na něj protivník zamíří a vyzve ho k odchodu ze hry.
8. Pokud se v herním prostoru stane požár, nebo zranění, je povinností přítomných hráčů přerušit hru požár zlikvidovat/zavolat pomoc, nebo pomoci raněnému. Hra se přerušuje.
DALŠÍ MOŽNÁ PRAVIDLA KE ZVÁŽENÍ
1. Pyrotechniku je možné používat i jako náhradu za granáty - v okruhu 10m, nebo v malé a střední místnosti kde exploduje jsou všichni nekrytí hráči vyřazeni.
2. Zásahy se počítají pouze pokud by skutečně prošly hráčovým tělem. Neplatí tedy zásahy do volně vlajícího oblečení, nebo zásahy do vystroje, které by nepokračovali skrze hráčovo tělo (ze strany do sumky, z boku do batohu, do části vesty). Například zásah do batohu zezadu by tedy ale platil.
3. Zásah do zbraně nevyřazuje hráče, ale pouze zbraň, hráč může použít záložní, nebo ukořistěnou zbraň.
4. Je možné simulovat osobní souboje, nebo omračování - pokud se hráč nepozorovaně přiblíží k protivníkovi a dotkne se ho, může ho vyřadit ze hry.
5. Je možné využít různou formou zdravotníků. Buď může zdravotník ošetřit hráče zasaženého do končetin (ostatní zásahy vyřazují vždy) a jednorázově ho vrátit do hry (při tom ho viditelně označit obvazem). Nebo lze hráče zasaženého kamkoli určitou dobu ošetřovat a vrátit do hry. Ošetřování musí ale trvat určitou předem stanovenou dobu. V obou případech musí zdravotník dorazit k raněnému během určeného časového limitu, jinak je hráč vyřazen (vykrvácí).
******************************************************************************
HARDCORE MILITARY
Hardcore military využívá pravidla MP, s vyjímkou následujících:
1. Zásah se neoznamuje vizuálně ani zvukově, cíl pouze lehne na zem
2. Mrtvola nemluví ani se nehýbe - je mrtvá a je i možné se za ní krýt
3. Limit munice dle typu akce (60 až 200)
4. Preference reálného způsobu přebíjení (zatím výhled díky nekvalitě takových zbraní) a reálné kapacity zásobníků
5. Úsťová rychlost omezena jen možnostmi zbraně
6. Ochrana obličeje, těla či končetin je vždy jen na odpovědnosti každého jedince, ochrana očí více než doporučena
7. Není zakázáno střílet do jakékoliv části člověka z jakékoliv vzdálenosti jakékoliv množství munice
8. Je povolená jakákoliv neranivá pyrotechnika (tedy i kulové pumy nebo slzný plyn)
9. Munice nesená do hry se sdílí a vyřazenému protihráči je možné ji odebrat (je vhodné zavést též pro zbraně, nevhodné však pro větší střetnutí nebo meziklubová střetnutí)
10. Akce mohou být vícedenní, nonstop.
11. Hrát se může pouze na jeden život na celou akci.
1. Military paintball se svými pravidly snaží co nejvíce přiblížit reálnému bojovému střetu
2. Hraje se pokud možno v reálných prostředích bez použití umělých překážek
3. Hráči používají vojenskou výstroj a maskování (teplákysti nejsou vítáni)
4. Hraje se podle scénářů napodobujících reálné situace
5. Dbá se na kooperaci, disciplínu a taktiku, každý team má svého velitele a rozdělené další úlohy
6. Na větších akcích podléhají teamy společnému hlavnímu velení
7. Hráči jsou povinní poslouchat rozkazy svých velitelů a jejich zástupců. Při větších hrách s účastí různých teamů platí, že každý hráč je povinen poslouchat rozkazy i velitelů z jiných teamů, pokud není jeho velitel přítomen. Nejvyšší šarže na místě prostě velí. Velitelé teamů podléhají štábu zvolenému pro danou akci.
8. Ideální je, pokud se teamy nerozlišují žádným „barevným“ značením, k rozlišení stačí heslo, signalizace, rozdílná pokrývka hlavy. V ideálním případě rozdílné maskování teamů. Na větších akcích je značení nevyhnutelné, ale minimalizuje se na nutné zlo.
9. Podle typu hry a pravidel pořadatele zasažený hráč setrvá na mrtvolišti až do jejího konce, nebo zde vyčká určitý časový limit (15-30 minut) a po té se vrací do hry z předem určeného místa.
10. Pokud to umožňuje prostředí, je povoleno používat neranivou pyrotechniku (dělobuchy, petardy, dýmovnice). Každý nese osobní zodpovědnost za její nevhodné použití. Pravidla užití pyrotechniky určuje pořadatel.
11. Obvykle není povoleno používat přenosné překážky, štíty apod. a pohybovat se v jejich krytu po herním prostoru.
MP - MUNICE
1. Hraje se na omezenou munici aby byly hráči donucení taktizovat a reálně přebíjet.
2. Maximální velikost zásobníku na zbrani je 50, nebo méně (s vyjímkou kulometu)
3. Na určitý počet hráčů (5-10) připadá jeden kulomet, který má větší zásobník (100-200). V ideálním případě by kulomet měl být znevýhodněn např. velikostí, nebo hmotností zbraně.
4. Maximální množství munice na hru/život bývá omezené. Obvykle na 100, 150, nebo 200 ran. Záleží na typu a délce akce. Kulomet může mít toto množství vyšší, ale nemusí.
5. Hráči mezi sebou můžou munici sdílet a předávat si ji
6. Vyřazený hráč může zanechat svoji munici/zbraň na místě kde zemřel, ale nesmí ji sám jakkoli přemísťovat k jinému hráči!
7. Je povoleno používat pouze munici určenou pro PB (včetně tvrdých zimních kuliček ideálních do lesa, nebo po dohodě i gumových tréningových kuliček)
MP - ZÁSAH
1. Hraje se výhradně na zásah, nikoli na barvu (kule se nemusí rozprsknout)
2. Zásah platí do celého těla, vybavení i zbraně hráče
3. Zásah platí i od vlastního spoluhráče
4. Zasažený hráč zvedne ruku/zbraň, zahlásí se („Mrtvola“) a při nejbližší příležitosti opouští nejrychlejší cestou herní prostor
5. Zasažený hráč nesmí bránit svým tělem další hře, bránit protihráčům v palbě a spoluhráči ho nesmějí využívat ke krytí. Proto pokud okolo probíhá boj, setrvá na místě zásahu, tak aby nepřekážel a při nejbližší příležitosti se odebere na mrtvoliště. Pokud se ocitne pod palbou směřovanou na někoho jiného, je to jeho chyba.
6. Zasažený hráč zásadně NEMLUVÍ až do doby, než dojde na mrtvoliště (neinformuje ostatní hráče o tom kdo a odkud ho zasáhl apod.)
7. Zasažený hráč může zanechat munici/zbraň pouze na místě kde byl zasažen. Nesmí ji donést ke svému spoluhráči a předat mu ji jinde (to platí obzvlášť v případě, kdy hrající hráč nemá na místo kde by měla munice ležet přístup bez rizika zasažení).
8. Jako zásah neplatí kule odražené od překážek a rozprsky, kdy se kule roztrhne o nějakou překážku a barva na hráče jen cákne (větve, rohy budov).
9. Neplatí zásah od mrtvoly, která prokazatelně vystřelila až po té, co byla sama zastřelena.
MP - BEZPEČNOSTNÍ PRAVIDLA
1. Výrobci PB vybavení doporučená úsťová rychlost je 300 fps, ale záleží na pořadateli, zda rychlost omezí nebo ne. Nicméně hodnoty nad určitou hranici už můžou být nebezpečné i s použitím ochranné masky a každý je zodpovědný za svoje jednání a zbraň v případě, že někoho zraní.
2. Každý hráč je povinen po celou dobu pohybu v herním prostoru používat ochrannou masku, nebo brýle na PB.
3. Mimo herní prostor je zakázáno střílet jinde než na vyhrazených místech
4. Zbraň musí být mimo herní prostor zajištěná, případně použit ochranný návlek/ucpávka
5. Nikdo na nikoho bez masky ničím nemíří
6. Pokud se v herním prostoru vyskytne civilista, hra se přerušuje, hráči si navzájem křikem "civil" předají informaci o jeho přítomnosti a hraje se opět až prostor opustí.
6. Pyrotechnika se používá, pouze pokud to dovoluje prostředí (sucho a nebezpečí požáru) obzvláště při použití dýmovnic je doporučené mít k dispozici hasící přístroj (což není vtip, už několikrát hořelo na akcích od dýmovnic a ne málo)
7. Hráč který nemá v bojovém prostoru nasazenou masku je vyřazen bez výstřelu, pokud na něj protivník zamíří a vyzve ho k odchodu ze hry.
8. Pokud se v herním prostoru stane požár, nebo zranění, je povinností přítomných hráčů přerušit hru požár zlikvidovat/zavolat pomoc, nebo pomoci raněnému. Hra se přerušuje.
DALŠÍ MOŽNÁ PRAVIDLA KE ZVÁŽENÍ
1. Pyrotechniku je možné používat i jako náhradu za granáty - v okruhu 10m, nebo v malé a střední místnosti kde exploduje jsou všichni nekrytí hráči vyřazeni.
2. Zásahy se počítají pouze pokud by skutečně prošly hráčovým tělem. Neplatí tedy zásahy do volně vlajícího oblečení, nebo zásahy do vystroje, které by nepokračovali skrze hráčovo tělo (ze strany do sumky, z boku do batohu, do části vesty). Například zásah do batohu zezadu by tedy ale platil.
3. Zásah do zbraně nevyřazuje hráče, ale pouze zbraň, hráč může použít záložní, nebo ukořistěnou zbraň.
4. Je možné simulovat osobní souboje, nebo omračování - pokud se hráč nepozorovaně přiblíží k protivníkovi a dotkne se ho, může ho vyřadit ze hry.
5. Je možné využít různou formou zdravotníků. Buď může zdravotník ošetřit hráče zasaženého do končetin (ostatní zásahy vyřazují vždy) a jednorázově ho vrátit do hry (při tom ho viditelně označit obvazem). Nebo lze hráče zasaženého kamkoli určitou dobu ošetřovat a vrátit do hry. Ošetřování musí ale trvat určitou předem stanovenou dobu. V obou případech musí zdravotník dorazit k raněnému během určeného časového limitu, jinak je hráč vyřazen (vykrvácí).
******************************************************************************
HARDCORE MILITARY
Hardcore military využívá pravidla MP, s vyjímkou následujících:
1. Zásah se neoznamuje vizuálně ani zvukově, cíl pouze lehne na zem
2. Mrtvola nemluví ani se nehýbe - je mrtvá a je i možné se za ní krýt
3. Limit munice dle typu akce (60 až 200)
4. Preference reálného způsobu přebíjení (zatím výhled díky nekvalitě takových zbraní) a reálné kapacity zásobníků
5. Úsťová rychlost omezena jen možnostmi zbraně
6. Ochrana obličeje, těla či končetin je vždy jen na odpovědnosti každého jedince, ochrana očí více než doporučena
7. Není zakázáno střílet do jakékoliv části člověka z jakékoliv vzdálenosti jakékoliv množství munice
8. Je povolená jakákoliv neranivá pyrotechnika (tedy i kulové pumy nebo slzný plyn)
9. Munice nesená do hry se sdílí a vyřazenému protihráči je možné ji odebrat (je vhodné zavést též pro zbraně, nevhodné však pro větší střetnutí nebo meziklubová střetnutí)
10. Akce mohou být vícedenní, nonstop.
11. Hrát se může pouze na jeden život na celou akci.
Re: Military paintball vs HC Military paintball
uz som to niekde cital ale opet ma to dokazalo zaujat a nadchnut
Reinn- Počet príspevkov : 727
Age : 33
Location : Bratislava-Rača...Weekend warriors
Points : 307
Registration date : 12.01.2009
Re: Military paintball vs HC Military paintball
hmmm ten military beriem, ale stale mam myslienku
paintball vs airsoft.. preco v paintbale ideme na zasah? to uz sme na tom tak zle ako airsoftaci? nebola prave myslienka paintbalu ci uz military alebo ineho v oznackovani supera znackovacom?
paintball vs airsoft.. preco v paintbale ideme na zasah? to uz sme na tom tak zle ako airsoftaci? nebola prave myslienka paintbalu ci uz military alebo ineho v oznackovani supera znackovacom?
ALERT- Počet príspevkov : 135
Age : 44
Location : Bratislava, Nove mesto ( polus )
Points : 43
Registration date : 12.01.2009
Re: Military paintball vs HC Military paintball
ALERT napísal:hmmm ten military beriem, ale stale mam myslienku
paintball vs airsoft.. preco v paintbale ideme na zasah? to uz sme na tom tak zle ako airsoftaci? nebola prave myslienka paintbalu ci uz military alebo ineho v oznackovani supera znackovacom?
bola ,ale niekedy sa gula nerozbije ako vieme všetci a preto aj zásah aby sme boli stále v predu pred airsoftom.
Re: Military paintball vs HC Military paintball
ALERT napísal:hmmm ten military beriem, ale stale mam myslienku
paintball vs airsoft.. preco v paintbale ideme na zasah? to uz sme na tom tak zle ako airsoftaci? nebola prave myslienka paintbalu ci uz military alebo ineho v oznackovani supera znackovacom?
vidis a to nas krasne rozdeluje na maliarov a na military hracov... kazdemu sa paci nieco ine a tym je zachovana rovnovaha v prirode... uzasne s airsoftom to nema nic spolocne...
ja som military hrac a ked ucitim zasah, vobec sa neosivam jak slon ked odhana hmyz, ci mam nejaku farbu, jednoducho sa hodim o zem a podla pravidiel v aktualnej hre robim to co mam (volam medik, som mrtvy, mam lahke, ci tazke zranenie,) ked to pravidla umoznuju, po fixacii od medika ma spoluhraci odnesu na nositkach, pripadne chrbtoch krasa ze...
Re: Military paintball vs HC Military paintball
Presne tak a za dalsie, skus si predstavit snipera obleceneho v tom hunatom oblecku,ako by na nom praskali gule,hlavne pokial su tvrdsie...je to o ferovosti a poctivosti...pokial chce niekto klamat,tak to sa da aj pri hre na farbu...utrie sa a hra dalej alebo zdrhne-utrie sa a hra dalej...nie raz sme to v minulosti videli na niektorych hrach a to ta potom aj prejde chut hrat.
Re: Military paintball vs HC Military paintball
Tak Tak, nieco velmi podobne som zazil len raz a to na Armagedone.... uz neviem jaky to bol..
Re: Military paintball vs HC Military paintball
bolo to urcite na jar ten to rok bo to tam bolo ako u kretenou.....
BOBI-KA- Počet príspevkov : 139
Location : Plavecke Pohradie
Points : 145
Registration date : 26.10.2009
Re: Military paintball vs HC Military paintball
Presne jak hovoris, len neviem jaka to bola "epizoda"
Re: Military paintball vs HC Military paintball
asi 200...alebo 0...alebo 60????no maju ich dost tych epizod a stale o tom istom..........sipacka,sipala,sipeme....
BOBI-KA- Počet príspevkov : 139
Location : Plavecke Pohradie
Points : 145
Registration date : 26.10.2009
Re: Military paintball vs HC Military paintball
BOBI-KA napísal:asi 200...alebo 0...alebo 60????no maju ich dost tych epizod a stale o tom istom..........sipacka,sipala,sipeme....
presne chlape...
Re: Military paintball vs HC Military paintball
BOBI-KA napísal:asi 200...alebo 0...alebo 60????no maju ich dost tych epizod a stale o tom istom..........sipacka,sipala,sipeme....
sypat sa pise s tvardym Y
Re: Military paintball vs HC Military paintball
zo slovenciny som mal vzdycky dejepis...a komp mam pol roka-tak,ze primojom veku a prstoklade sa cudujem ze sa to da citat!
BOBI-KA- Počet príspevkov : 139
Location : Plavecke Pohradie
Points : 145
Registration date : 26.10.2009
:: Info
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.